- finanční a ekonomické poradenství, nejen při vstupu na český, slovenský či maďarský trh
- obchodně-právní poradenství
- spolupráce při vytváření vnitropodnikových procesů a při tvorbě směrnic
- vytvoření vzorových smluv a formulářů, které použijete při podnikání
- spolupráce s dalšími experty a konzultanty (právníky, advokáty, tlumočníky)
- Ekonomické a organizační poradenství
- Daňové poradenství
- Vedení účetnictví a reporting
- Vedení mzdové agendy
- sledování změn v daňových zákonech a účetních předpisech
- zastupování při daňových kontrolách a jiných jednáních se správcem daně, komunikujeme se správcem daně, navrhujeme i podáváme žádosti, případná odvolání
- zpracování a podání přiznání k dani z příjmů, na požádání i v prodloužené lhůtě, pro fyzické osoby včetně přehledů pro správu sociálního zabezpečení a pro zdravotní pojišťovnu
- zpracování přiznání k dalším daním: silniční daň, daň z nemovitostí, dan dědická, darovací a z převodu nemovitosti, spotřební daň
- pravidelný daňový dohled nad Vaší účtárnou, nebo provedení daňového auditu
- konzultace, porady a písemná stanoviska
- řešení otázek mezinárodního zdanění pro cizince a migrující pracovníky, pro přeshraniční podnikání
- vedení účetnictví dle účetních standardů dané země
- vedení účetnictví i pro organizační složky zahraničních podnikatelů
- zhotovení účetní závěrky, včetně výkazů a příloh
- poskytnutí součinnosti a spolupráce s Vaším auditorem
- konsolidace
- zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty a souhrnného hlášení
- zpracování hlášení pro intrastat
- podání zákonných statistických výkazů
- různé druhy reportů dle přání klienta, analýzy, přehledy, manažerské výkazy i v jiných jazycích
- správa účetních dokladů, statutárních dokumentů i smluv, převod dokumentů do elektroniké formy, archivace originálů
- možnost připojit se ze vzdáleného pracoviště do našeho ekonomického systému a využívat ho pro své potřeby (k fakturaci, k evidování skladových zásob, k vedení pokladní knihy, k provádění plateb pomocí elektronického/internetového bankovnictví apod.)
- nastavení účetního systému na míru klienta
- komplexní zpracování mezd
- zhotovení výplatních listin a diskrétní rozeslání
- zhotovení platebního příkazu k podání do banky pro zaměstnavatele
- zhotovení předepsaných přehledů a hlášení
- roční zůčtování daně pro zaměstnance
- zastupování klienta před správou sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnou, zajistíme veškerou písemnou komunikaci, řešíme kontroly
- pracovně-právní konzultace, vzory smluv
- sledování změn v mzdových a pracovně-právních předpisech
Naší hlavní výhodou je znalost ekonomického, hospodářského a obchodního prostředí ve střední Evropě
Díky tomu jsme optimálním partnerem pro společnosti vstupující na český, slovenský či maďarský trh
GORDIA Central Europe pobočky:
Buďte v kontaktu!
Address
Czech Republic
Pekařská 695/10, CZ – 155 00 Praha
Slovakia
Matúšova 56, SK – 811 04 Bratislava
Hungary
Ötvös János utca 3, H-1021 Budapest
Pekařská 695/10, CZ – 155 00 Praha
Slovakia
Matúšova 56, SK – 811 04 Bratislava
Hungary
Ötvös János utca 3, H-1021 Budapest