• finanční a ekonomické poradenství, nejen při vstupu na český, slovenský či maďarský trh
  • obchodně-právní poradenství
  • spolupráce při vytváření vnitropodnikových procesů a při tvorbě směrnic
  • vytvoření vzorových smluv a formulářů, které použijete při podnikání
  • spolupráce s dalšími experty a konzultanty (právníky, advokáty, tlumočníky)
  • sledování změn v daňových zákonech a účetních předpisech
  • zastupování při daňových kontrolách a jiných jednáních se správcem daně, komunikujeme se správcem daně, navrhujeme i podáváme žádosti, případná odvolání
  • zpracování a podání přiznání k dani z příjmů, na požádání i v prodloužené lhůtě, pro fyzické osoby včetně přehledů pro správu sociálního zabezpečení a pro zdravotní pojišťovnu
  • zpracování přiznání k dalším daním: silniční daň, daň z nemovitostí, dan dědická, darovací a z převodu nemovitosti, spotřební daň
  • pravidelný daňový dohled nad Vaší účtárnou, nebo provedení daňového auditu
  • konzultace, porady a písemná stanoviska
  • řešení otázek mezinárodního zdanění pro cizince a migrující pracovníky, pro přeshraniční podnikání
  • vedení účetnictví dle účetních standardů dané země
  • vedení účetnictví i pro organizační složky zahraničních podnikatelů
  • zhotovení účetní závěrky, včetně výkazů a příloh
  • poskytnutí součinnosti a spolupráce s Vaším auditorem
  • konsolidace
  • zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty a souhrnného hlášení
  • zpracování hlášení pro intrastat
  • podání zákonných statistických výkazů
  • různé druhy reportů dle přání klienta, analýzy, přehledy, manažerské výkazy i v jiných jazycích
  • správa účetních dokladů, statutárních dokumentů i smluv, převod dokumentů do elektroniké formy, archivace originálů
  • možnost připojit se ze vzdáleného pracoviště do našeho ekonomického systému a využívat ho pro své potřeby (k fakturaci, k evidování skladových zásob, k vedení pokladní knihy, k provádění plateb pomocí elektronického/internetového bankovnictví apod.)
  • nastavení účetního systému na míru klienta
  • komplexní zpracování mezd
  • zhotovení výplatních listin a diskrétní rozeslání
  • zhotovení platebního příkazu k podání do banky pro zaměstnavatele
  • zhotovení předepsaných přehledů a hlášení
  • roční zůčtování daně pro zaměstnance
  • zastupování klienta před správou sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnou, zajistíme veškerou písemnou komunikaci, řešíme kontroly
  • pracovně-právní konzultace, vzory smluv
  • sledování změn v mzdových a pracovně-právních předpisech

Naší hlavní výhodou je znalost ekonomického, hospodářského a obchodního prostředí ve střední Evropě

Díky tomu jsme optimálním partnerem pro společnosti vstupující na český, slovenský či maďarský trh

GORDIA Central Europe pobočky:

Buďte v kontaktu!

Send messageclear

Address

Czech Republic
Pekařská 695/10, CZ – 155 00 Praha
Slovakia
Matúšova 56, SK – 811 04 Bratislava
Hungary
Ötvös János utca 3, H-1021 Budapest